Sunday, April 20, 2014

Rahsia Luka Ceaser Cepat Kering - Set Berpantang Terbaik

Set berpantang dan bersalin Shaklee memang digemari ramai kerana sangat berkesan membantu ibu berpantang dan bersalin berpantang dengan sihat dan cergas. Set Berpantang Shaklee tidak terhad untuk ibu yang bersalin secara normal, tetapi juga secara ceaser. Walaupun bersalin secara ceaser biasanya tidak mengalami sakit contraction yang sangat sakit, namun risiko yang di alami oleh ibu adalah tinggi.

Ibu yang bersalin ceaser perlu menjaga luka ceaser dengan lebih teliti. Sakit yang di alami selepas bersalin adalah lebih mencabar dari yang bersalin normal. At least kena tunggu 6 bulan, sebelum melakukan benda-benda lasak dan berat. Luka kena betul-betul kering dan badan lebih cergas.


Bagaimana nak bagi luka cepat sembuh?

Kena banyak makan makanan ada unsur zinc. Zinc boleh cepatkan baik luka. Paling senang, boleh dapatkan set lengkap berpantang dari Shaklee sebab ada milkbooster sekali. Susu badan akan lebih banyak dan badan lebih cergas sepanjang berpantang.

Jom lihat testimoni Set Berpantang Shaklee bagi ibu bersalin ceaser


Seorang customer yang bersalin ceaser telah mencuba set bersalin Shaklee dan hasilnya sangat mengagumkan. Beliau bandingkan pengalaman bersalin dengan yang sebelum ini, tetapi kali ini sangat berbeza selepas ambil set berpantang Shaklee. Luka ceaser dah kering dan susu melimpah-limpah. Antara vitamin yang memberi kesan ini adalah:



Zink & Vitamin C:  Luka bersalin cepat kering dan badan lebih bertenaga.





ESP dan Alfalfa: Membantu membanyakkan susu badan dan badan tidak lesu. Organ dalaman wanita juga berfungsi dengan lebih baik, boleh bantu detoks usus dari kotoran supaya nutrien dapat diserap dengan lebih berkesan.



Bacaan lanjut: --> Senarai lengkap vitamin dalam Set Bersalin Shaklee beserta Testimoni.

Berminat?
Cara Order.
SMS / Wassap 019-3816167(ida)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...