Thursday, December 19, 2013

Day 6: A picture, scene from a movie or a joke that makes you crack up.

30-entry challenge bersambung, kali ni kena letak scene yang saya crack up. Banyak sebenarnya scene, tapi disebabkan saya ni ada long term memory loss. saya tak ingat dah apa cerita-cerita meleleh air mata yang lain sebab jarang dapat tengok cerita drama kan. jadi scene sedih dari cerita favourite Love You Mr Arrogant jadi pilihan. Lagi-lagi bila scene si Irham nangis. 


Kalau korang tengok memang tak sedih pun, sebab tak tengok cerita dari awal kan? Oh. cerita drama Melayu yang berjaya tambat hati saya setelah sekian lama tak tengok cerita kat TV. Jiwang tak? Hahaha.


Saya adalah Shaklee Independent Distributor area Kuantan (penghantaran ke rumah)
dan seluruh Malaysia (melalui pos)
SMS dan Watsapp : 0193816167

FB : Ida Ifaz


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...