Wednesday, October 15, 2014

Pengedar Shaklee Untuk COD Shaklee di Kuantan | Cabaran 7 Hari Entry

Kepada semua pengguna Shaklee di kuantan, Saya adalah pengedar shaklee berhampiran dengan anda. Tak tahu nak dapatkan produk Shaklee di kuantan? Saya boleh membantu. Tak perlu pening kepala.

Eksklusif kepada pengguna Shaklee di Sekitar Beserah, Balok, Pelindung, Batu Itam, Jalan Beserah dan seluruh Kuantan, saya sedia berkhidmat bantu ada dapatkan produk Shaklee dengan segera.

Saya sentiasa sedia dengan ready stok. Anda tak perlu pening dan tunggu produk Shaklee melalui pos, hanya hubungi saya Ida Fadliza (019-3816167) untuk dapatkannya

Ya. Hubungi saya di talian 019-3816167 (Ida Fadliza), kita boleh set appointment masa penghantaran yang sesuai.




Pengedar Shaklee Kuantan - 019-3816167 (ida)

Kenapa anda kena beli dengan saya?

  • Saya adalah pengguna tegar Shaklee dan telah mencuba lebih 10 produk Shaklee sejak 2012

  • Saya telah membantu ribuan pengguna Shaklee dengan memberi khidmat nasihat terbaik sepanjang penglibatan dalam bisnes Shaklee. Saya bersedia untuk membantu ANDA juga.

  • Saya bersedia memberikan khidmat yang cepat dan segera tanpa cas penghantaran sekitar kuantan

  • Anda tidak perlu risau kerana Saya mempunyai Ready stok Shaklee yang banyak.

  • Khidmat nasihat adalah TANPA HAD dan Percuma!

Hubungi saya hari INI dan InsyaAllah anda akan di layan dengan segera.

Wassap / Call / SMS : 019-3816167 (IDA FADLIZA)

Email : idafadliza@gmail.com

FB : Ida Ifaz


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...