Monday, October 20, 2014

2 Produk Shaklee Ini Buat Customer Saya Bertambah Sakit | Saya Pasti Berhati-hati

Sakit?
Pelik kan?
Patutnya makan supplemen Shaklee bertambah sihat, kenapa makan produk Shaklee jadi sakit pula?
Apa dua produk tu?

Jangan panik semua.
Ya betul. Memang customer saya akan bertambah sakit bila ambil 2 produk ini. Saya tak tipu.
Tapi sakit bukan erti kata produk Shaklee tak bagus.


Ia adalah kesan Healing Crisis.

Healing Crisis?
Apa itu Healing Crisis?
Proses Healing Crisis adalah proses bersihkan dan bina semula sel badan yang dirosakkan oleh radikal bebas. Salah satu proses adalah buang toksin dalam badan, kita akan mengalami keadaan yang tidak selesa. Baca mengenai Healing Crisis di SINI

Jangan risau, ia takkan ambil masa lama.

Mengikut pengalaman lebih 2 tahun menjadi pengedar Shaklee, saya perasan ada 2 produk Shaklee yang utama yang memberi kesan Healing Crisis yang ketara:
1) Alfalfa
2) Advanced Joint Health Tablet

Produk yang lain juga ada beri kesan, ia bergantung kepada badan pengguna Shaklee.






Healing Crisis yang Mengambil Alfalfa

Alfalfa terkenal dengan sifat superbnya membersihkan usus dan membuang toksin. Set paling popular yang ada Alfalfa adalah Set Kurus. Selain dari untuk kurus Alfalfa juga popular untuk:
1) Merawat keputihan
2) Menjadi perapat untuk wanita
3) Menghilangkan alergi

Healing Crisis yang biasa dihadapi oleh customer saya adalah sakit kepala dan rasa nak demam. Ia berlaku kerana toksin sedang dibuang oleh badan.

Pengguna perlu minum air dengan lebih banyak dan kurangkan dos. Sesiapa yang mengalami healing crisis tidak disarankan BERHENTI makan alfalfa tetapi hanya kurangkan dos sahaja.






Healing Crisis yang Mengambil AJHT

AJHT adalah supplemen dengan formula vegetarian, diperbuat dari ekstrak jagung yang boleh bantu mengurangkan sakit sendi terutama golongan berumur dan warga tua.

Healing Crisis paling ketara yang dialami oleh mereka adalah rasa sakit pada sendi atau lutut yang sakit. Ia menunjukkan kesan positif kerana ternyata supplemen ini serasi dengan badan mereka dan mempunyai tindakbalas yang bagus.

Biasanya Healing Crisis akan dialami dalam masa seminggu hingga 2 minggu sahaja, dan tempat yang sakit akan terasa ringan dan bertambah pulih dengan izin Allah.


Healing-healing crisis lain boleh di semak DI SINI.

Pesanan saya, jangan cepat putus asa bila mengalami healing crisis. Ia hanya kesan sementara sebelum kesakitan dan masalah kesihatan kembali normal seperti biasa.

Banyakkan minum air dan berehat ketika Healing Crisis berlaku.


Jom dapatkan Produk Shaklee dari saya hari ni.


Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat from iReach HD on Vimeo.

6 comments :

norhayati suaib said...

kena selalu monitor perkembangan pelanggan kita.

Unknown said...

ha ah ada orang boleh dpat healing crisis yg akan kuat

Unknown said...

saya sendiri pun mengalaminya, demam sampai 4hari, tapi lepas tu antibodi badan lebih baik dan badan rasa lebih baik dengan kebanyakkan produk shaklee ni

Unknown said...

alhamdulillah...sepanjang saya ambil shaklee belum lagi alami healing crisis..tp pelanggan ada juga. Tak lama, dalams eminggu macam tu..

Benarkah Keputihan Penyebab Sukar Hamil? | Diari Mama

a said...

To norhayati suaib:
Betul tu, memang saya selalu call dan follow up. Risau jika ada yang terkena healing crisis yang serius


To Safiya Amaran:
Saya setuju, ramai yang kena healing crisis yang kuat biasanya dari kalangan yang tak pernah makan supplemen.


To Surya Baizura:
Tahniah surya kerana tidak stop makan, memang biasa orang yang kena Healing crisis, tapi ada juga yang tak tahan sehingga stop makan supplemen


To Maria Awi:
Oh. Bagusnya. Mungkin Maria jenis menjaga pemakanan, jarang makan junk food dan kurang toksik dalam badan. Sebab tu kurang kena healing crisis. Anyway, tahniah.

Nora Ahmad said...

Saya mengalami demam & jerawat makin banyak keluar selepas makan alfalfa.
Takpe sebab detox. Mmg kena banyak minum air.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...