Monday, October 13, 2014

2 Entry Kesihatan Terbaik dari Multivitaminbest.com | Blog Review

Hari ni saya nak buat review untuk blog pilihan.

Blog pilihan saya hari ni adalah blog Multivitaminbest.com

Blog ni banyak sediakan entri kesihatan yang menarik dan berguna untuk semua pembaca. Banyak tips yang baik dan sesuai diamalkan untuk mengekalkan kesihatan pada paras terbaik. 

2 Entri terbaik yang sangat saya suka untuk bulan Oktober 2014 adalah:


dan 







Entri 1 : 10 Cara Atasi Hormon Tidak Stabil.

Dari entri ini, banyak info yang saya baru tahu. Adakah anda tahu ada satu kelenjar yang kawal hormon?

Haa.. Ramai tak tahu kan? saya pun baru tahu. 

Banyak masalah kesihatan rupanya berpunca dari hormon tak stabil. Bila kita tak tahu punca macamana datangnya masalah tu, itu yang kita susah nak baik dari masalah kesihatan.
Yang penting, kena tahu punca masalah. 

Anda tahu ke salah satu masalah adalah stress?

Pasti anda tak jangka kan? Haaa. Anda wajib baca entri ni sebab 10 Cara atasi hormon tak stabil ni boleh baiki masalah stress anda. 







Entri 2: 6 Cara Kurangkan Senggugut Secara Cepat dan Semulajadi

Senggugut memang sakit kan? 
Ya.. Guling-guling tahan sakit. Ramai yang ambil cara mudah dengan makan pil tahan sakit. Bahaya tau pil ni. Boleh efek buah pinggang. 

Kalau ada cara yang selamat dan semulajadi, kenapa anda nak pilih cara bahaya kannnn?

Jom terjah entri ni dan baca cara-caranya. Anda pasti teruja. 



Tahniah Multivitaminbest.com dengan entri yang sangat menarik
Keep it up!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...