Saturday, May 3, 2014

Pengedar Shaklee Terhebat di Kuantan: Area Beserah

Berita baik..
Berita baik.

Kepada Warga kuantan dan juga Beserah, Anda tidak perlu risau lagi untuk mendapatkan produk Shaklee kerana saya boleh bantu untuk dapatkan produk Shaklee tanpa kos pos. Anda tak perlu lagi tunggu lama untuk dapatkan produk Shaklee melalui pos, ambil masa sampai 3-4 hari. Kos pos pun tak perlu bayar.

Warga Kuantan dan Beserah boleh hanya tunggu di rumah, dan saya akan datang untuk menghantar produk Shaklee kegemaran anda ke rumah dengan selamat.

Jimat lagi minyak kereta dan masa. Anda hanya perlu telefon saya, saya akan datang terus ke rumah anda.

Kaunseling kesihatan PERCUMA dan UNLIMITED.
Boleh tanya saya berkenaan Shaklee, produk yang sesuai serta jadual makan.

Sila rujuk harga seperti dalam jadual : Senarai Harga Produk Shaklee

Best Service Guaranteed.




Ida Fadliza (ID: 886581)



✆: 019-3816167 (SMS dan Whatsapp pun boleh)

✉ : ifaz_0212@yahoo.com


Pengedar Shaklee Kuantan: Boleh hantar terus ke rumah di area: Beserah, Pantai Batu Itam, Bukit Pelindung, Jalan Beserah, Balok, Sg Karang, Indera Mahkota, Bandar Kuantan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...