Saturday, May 17, 2014

3 Sebab Utama B Compleks Sesuai Jadi Hadiah Hari Guru

Hari ini hari guru/ Hari Cikgu. 16 Mei 2014
Selamat Hari Cikgu kepada semua.

Saya pun seorang cikgu. Dibesarkan dalam keluarga cikgu. Suami juga adalah Cikgu Sains. Profesion cikgu adalah sangat rapat dengan saya.

Saya juga suka makan B Compleks Shaklee. Saya sangat serasi dengan Vitamin ini berbanding vitamin lain. Saya galakkan cikgu-cikgu semua makan Vitamin B Compleks sebab saya merasai keajaiban vitamin ini sendiri.

Ada 3 Sebab B Compleks sesuai jadi Hadiah Hari Guru




1) Cikgu mudah stress dengan kerja

Ya. Cikgu zaman kini mudah stress dengan bebanan kerja. Bukan sahaja mengajar, tapi kerja sampingan pun banyak. Kena buat itu, kena buat ini. Jadi AJK itu, jadi AJK ini. Mana tak stress.. ye tak?

Dalam B Compleks ada Vitamin B5 atau nama lain dia Asid Pantothenic yang penting dalam melegakan tekanan. Vitamin B6 yang ada dalam B Compleks boleh bagi kesan positif ke atas pengeluaran serotonin yang bantu kawal mood.



2) Cikgu memerlukan tenaga untuk membuat kerja

Cikgu bekerja sangat aktif dalam sehari, masa rehat adalah kurang berbanding masa bekerja. Mereka perlu bergerak ke sana ke mari mengikut jadual padat setiap hari. Kesannya, cikgu mudah letih dan tidak bertenaga akibat aktif di sekolah.

B Compleks membantu menukarkan makanan yang di makan kepada bentuk tenaga. Selepas makan B Compleks, badan cikgu akan menjadi cergas sehingga hilang rasa mengantuk walaupun selepas makan nasi lemak.



3) Harga B Compleks hanya RM13.25 sebulan.

B Compleks mempunyai harga yang saaaangat berpatutan berbanding khasiatnya. Harganya yang murah dan tak sampai RM100 untuk sebotol, sesuai untuk dijadikan hadiah teristimewa untuk cikgu.

Sebotol B Compleks hanya berharga RM53 dan mengandungi 120biji tablet. Boleh tahan 4 bulan, dan hanya RM13.25 untuk sebulan. Sungguh berbaloi-baloi.




Berminat Untuk Dapatkannya?
Cara Order:
Hanya SMS/ Wassap / Telegram: 019-3816167 (ida)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...