Thursday, May 2, 2013

Sirap Ajaib untuk Kurangkan Risiko Serangan Jantung

Semakin hari, semakin ramai yang mengidap penyakit jantung. Ia bukan sahaja terdiri dari golongan berumur malahan golongan yang berumur 40 tahun ke bawah juga semakin meningkat. 

Kita pernah digemparkan dengan kematian pelakon popular, Faizal Yusof disebabkan serangan jantung pada 1 Januari 2011. Beliau baru berumur 32 tahun pada ketika itu.

Merujuk artikel Utusan Online pada 9 Januari 2011, menurut kajian Unit Kardiologi Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) yang dijalankan Perunding Kardiologi PPUM, Dr. Ahmad SyadiMahmoos Zuhdi, 20 peratus pesakit jantung terdiri daripada mereka yang berumur 40 tahun ke bawah. 95% daripadanya adalah lelaki. 



Terdapat beberapa simptom jika seseorang itu diserang sakit jantung, antaranya ialah:

  • Rasa tidak selesa pada dada. Pesakit seolah-olah merasakan ada sesuatu yang menekan.
  • Rasa sakit ini kemudiannya menular ke leher seolah-olah ada sesuatu yang mencekik.
  • Rasa lenguh pada lengan terutama ketika bekerja atau melakukan sesuatu aktiviti, bagaimanapun rasa lenguh ini akan hilang apabila pesakit berehat
  • Sukar bernafas seolah-olah ada sesuatu yang menikam pada dada
  • Pedih perut iaitu seperti ada angin atau menghidap gastrik.
  • Kepala berpusing
  • Badan lemah serta berpeluh sejuk.
sumber: http://www.utusan.com.my


Terdapat satu berita baik untuk pesakit yang telah disahkan mengidap penyakit jantung. Shaklee mempunyai satu produk berkualiti yang telah diuji secara klinikal untuk mengurangkan risiko serangan jantung. Ia adalah sirap ajaib, Vivix.



Apa yang ada dalam Vivix?


Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. 

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

sumber: 
http://vitaminsemulajadi.com

Resveratrol adalah satu kandungan istimewa yang ada dalam Vivix yang menjadikannya sangat bermanfaat untuk pesakit jantung. Malahan kandungan Resveratrol dalam Vivix adalah 10 kali lebih hebat dari supplemen atau makanan berkhasiat yang lain.


Apa manfaat Resveratrol untuk Pesakit Jantung. 

Resveratrol membantu mengelakkan kerosakkan pada injap jantung, merendahkan tahap kolestrol jahat, dan mengelakkan keadaan gumpalan darah yang menyebabkan saluran darah tersumbat. Dengan ini, ternyata kandungan sirap ajaib ini mampu mengurangkan risiko serangan jantung.

Anda sememangnya bijak dalam menjaga kesihatan jantung dengan memilih Vivix terutama yang mempunyai sejarah keturunan sakit jantung. Hanya satu sudu kecil Vivix yang lazat setiap hari memberi kebaikan berpanjangan.

sumber: 
http://www.mayoclinic.com


Dapatkan Vivix pada harga promosi untuk Mei 2013. Boleh dapat harga ISTIMEWA walaupun membeli hanya 1 BOTOL.


Hubungi saya hari ini:

dan seluruh Malaysia (melalui pos)
SMS dan Watsapp : 0193816167
FB : Ida Ifaz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...