Monday, December 16, 2013

Day 5: Your top 5 songs of all time.

30 hari challenge bersambung untuk hari ke 5. Untuk cabaran hari ke 5, adalah bagitau 5 lagu top kesukaan.

Day 5: Your top 5 songs of all time

Haiya. I'm a person yang tak dengar sangat lagu walaupun minat menyanyi. Tapi saya boleh senaraikan beberapa lagu ikut peristiwa.

1. Doa Dhuha.

Lagu faveret ni sangat dekat dengan saya sebab setiap pagi masa hantar anak, lagu ni akan berkumandang di corong radio kegemaran saya, Ikim fm. Dari anak first sampai anak ke 3, dah boleh hafal lagu ni.



2. Betterman - Robbie William

Lagu ni lagu encik suami suka masa zaman cintan cintun al-jahiliah dulu. haha.

Itu je lah top lagu yang saya saya boleh bagitau kat sini. Yang lain-lain tu, biasa-biasa aje. Takdelah sampai jadi top di hati, sebab jarang dengar lagu. 

hehe. layan ajelah 2 youtube tu ek. haha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...