Friday, December 13, 2013

Day 3: A place or thing that you are in love with. (Pick one)

30 hari entry challenge bersambung untuk hari ke 3. Tapi saya dah terskip 2 hari sebab saya kurang fit untuk buat entry. Tak berapa sihat

day 3: A place or thing that you are in love with. (Pick one)

Tempat yang pernah saya pergi yang betul-betul memberi pengalaman menarik kepada saya adalah Kundasang Sabah. Saya pergi bersama keluarga suami. Sangat seronok dan menakjubkan. Saya sangat teruja sebab cuacanya yang sangat sejukk. Saya tak pernah sekalipun rasa cuaca sesejuk itu. Matahari ada, tapi sejuk dia macam oversea rasanya..walaupun tak pernah saya gi oversea. 

jom layan gambar

Perasan ala-ala hindustan

Motherhood really awesome!

Kami berlatarbelakangkan Gunung Kinabalu

Masa ni abid baru berumur 4 bulan dan ni adalah first time saya naik kapal terbang. Sungguh seronok rasanya. Rupanya saya ada buat Entri khas pasal percutian sabah di blog personal saya.



Jemput baca ye dan layan gambar-gambar sekali. Really miss this place.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...