Saturday, December 14, 2013

Day 4: All about your parents

30 days challenge entry masuk hari ke-4. Kali ni tajuk tentang ibu ayah saya.

day 4: All about your parents
Jom tengok gambar dulu.


Ini adalah ibu dan ayah saya. Awet muda kan ibu saya, bekas guru yang dah pencen dah pun. Ayah adalah pengajar di Perbadanan Hal Ehwal Bekas Perajurit (PERHEBAT). Mengajar Bidang Elektrik. Ibu saya juga adalah bekas Guru. Ayah berasal dari Rembau dan ibu dari Klang. 

Mereka sangat istimewa, banyak mengajar saya dan adik-beradik untuk jadi orang yang hebat. Semoga Allah golongkan ibu (Ummi Kalsom Omar) dan ayah (Abu Zarin Majid) di antara orang yang paling Allah sayang dan sentiasa terpelihara kesihatannya.


Saya adalah Shaklee Independent Distributor area Kuantan (penghantaran ke rumah)

dan seluruh Malaysia (melalui pos)
SMS dan Watsapp : 0193816167

FB : Ida Ifaz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...