Monday, December 9, 2013

Day 1: Introduction and a little bit about you. Recent picture of yourself.

Mentor kesayangan saya dalam Shaklee telah membuat cabaran 30 hari entry challenge. Wah. Sangat baik dan bagus untuk serba sedikit memperkenalkan diri saya.
Day 1: introduction and a little bit about you. Recent picture of yourself.
Nama saya Ida Fadliza. Asal dari Sungai Buloh. Sekarang menetap di Kuantan. Telah berkahwin dan mempunyai 4 orang anak lelaki yang hebat, aktif dan sihat. Mohd Afiq, Mohd Arif, Mohd Abid dan Mohd Amin. Afiq telah berumur 7 tahun, Arif berumur 4 tahun, Abid berumur 2 tahun dan Amin berumur 2 bulan.

My happy family

Muhammad Amin

Saya bekerja sebagai pensyarah politeknik di kuantan dan menceburkan diri dalam bisnes Shaklee secara sambilan hampir setahun setengah yang lalu. Kini saya sedang menghabiskan masa di rumah kerana cuti bersalin anak keempat.

Impian saya adalah untuk membantu orang lain menikmati income sampingan yang menjadi Impian ramai, kerana saya berpegang kepada kata-kata, Orang yang berjaya adalah orang yang sama-sama membantu orang lain untuk turut berjaya. 

Kepada yang berminat untuk menjadi ahli Shaklee, jom hubungi saya hari ini. Anda tidak akan percaya kemampuan anda adalah JAUH LEBIH HEBAT apabila anda join kami. Pasti dengan kecekalan dan ketabahan, Income tambahan sehingga 4 dan 5 angka akan menjadi milik anda. Klik link di bawah:


 

Saya adalah Shaklee Independent Distributor area Kuantan (penghantaran ke rumah)

dan seluruh Malaysia (melalui pos)
SMS dan Watsapp : 0193816167

FB : Ida Ifaz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...