Tuesday, December 10, 2013

Day 2: meaning behind your blog name

Cabaran 30 days entry challenge bersambung untuk hari kedua.
day 2: meaning behind your blog name
Nama "Tip Sihat Selalu" berbeza dari nama blog berasaskan vitamin yang lain. Biasa orang jual Shaklee suka letak nama blog ada perkataan vitamin, tapi tidak bagi saya. Mula-mula saya ingat nak convert blog personal saya Mom-of 4As kepada blog Shaklee. Tapi tak jadi.

Saya start blog ni from pieces, dan Alhamdulillah, pengunjung dah cecah ratusan orang setiap hari. Saya tidak hadkan blog saya kepada jualan Shaklee semata-mata, pasal vitamin semata-mata tapi untuk mendidik masyarakat untuk jaga kesihatan menyeluruh. Sebab tu ada juga entri saya tentang:




dan banyaaaakkk lagi. Takde kaitan dengan jualan Shaklee kan?

Haa. Istimewa tak blog saya ni?
Lagi Istimewa kalau korang Like Page saya --> Tip Sihat Selalu. Lain daripada orang lain tau.
Like.. jangan tak Like.

Ok. Jom beli shaklee dengan saya. Nak jadi ahli pun boleh. 


Saya adalah Shaklee Independent Distributor area Kuantan (penghantaran ke rumah)

dan seluruh Malaysia (melalui pos)
SMS dan Watsapp : 0193816167

FB : Ida Ifaz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...