Saturday, April 20, 2013

GLA Bantu Cepat Hamil: 3 Info Penting


Kepada yang telah mendirikan rumah tangga, tetapi masih belum dikurniakan anak, anda mungkin boleh mencuba GLA Shaklee. Menurut kajian, ia mampu membantu wanita untuk hamil dengan izin Allah.

1. GLA sebenarnya mempunyai banyak kebaikan dalam penyembuhan penyakit.
GLA (asid gamma linolenik)  merendahkan kolesterol, membantu untuk mengurangkan gejala sindrom prahaid dan membantu dalam pengeluaran cecair kualiti subur serviks.  Asid gamma linolenik (GLA) ditukar kepada bahan seperti hormon yang dipanggil prostaglandin E1 yang mempunyai ciri-ciri anti-radang dan juga boleh bertindak sebagai pencair darah dan membesarkan saluran darah. Ciri-ciri anti-radang GLA membantu melegakan kesakitan dan kekejangan.



2. GLA dan PMS (Sindrom Prahaid)
GLA juga mempunyai kesan ke atas gejala sindrom prahaid dan memberi kesan kepada lendir serviks. Jika anda mengalami sindrom prahaid(PMS), ia mungkin kerana anda kekurangan GLA. Antara sindrom PMS adalah senggugut, stress dan keletihan.



3. GLA dan Proses Hamil
GLA membantu wanita untuk menghasilka lebih subur cecair serviks yang berkualiti dan lebih subur. Cecair serviks menjadi subur, nipis, berair, jelas dan 'elastik' dan mudah membantu sperma untuk  melalui rahim, tiub fallopio dan telur. Cecair serviks ini juga membantu sperma untuk terus hidup sehingga lima hari di dalam tiub fallopio, sekali gus membolehkan proses hamil berlaku walaupun walaupun hubungan dilakukan bukan masa ovulasi berlaku.

Jika cecair serviks anda adalah tebal, coklat atau kering, ia boleh menghalang persenyawaan. Sesetengah wanita mengalami cecair serviks yang sangat kering sekaligus menghalang pembentukan cecair serviks yang subur.

Jika anda mempunyai masalah seperti itu, anda disarankan minum banyak air dan mengambil GLA dalam membantu pengeluaran cecair serviks subur wanita.



TESTIMONIAL





Dapatkan GLA Complex hari ini!


Saya adalah Shaklee Independent Distributor area Kuantan (penghantaran ke rumah)
dan seluruh Malaysia (melalui pos)
SMS dan Watsapp : 0193816167
FB : Ida Ifaz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...