Monday, April 14, 2014

Resepi Sihat : Tilapia Percik Dari Buku Chef Hanieliza

Saya sangat suka buku chef hanieliza ini. Setakat ini saya dah cuba 2 resepi, dan memang menjadi. Buku terbaru beliau adalah " Kompilasi Resipi Warisan". Memang best.

Semalam saya cuba resepi Tilapia Percik. Memang resepi yang diberi mudah dan sedap. Anak saya makan sampai bertambah-tambah. Tilapia dan negeri pahang memang tak boleh dipisahkan.

saya cuba buat menggunakan pemanggang ajaib

Inilah mukasurat yang saya rujuk

Buku terbaru Chef Hanieliza yang semua orang patut ada.


Maaflah, saya tak dapat sertakan resepi di sini, kerana ia adalah hakcipta buku, saya tidak berhajat untuk promote buku ini, tapi memang RECOMMENDED untuk semua ibu-ibu, berkerjaya atau suri rumah. 

Kuih-kuih tradisional pun ada. Best! Hanya RM37 sahaja. 

Cara masak seperti bakar dan panggang amat digalakkan untuk kesihatan. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...