Monday, April 14, 2014

7 Sebab Jom Hebat Mega Lebih Hebat Dari Jom Heboh

Jom Heboh tu memang la pernah dengar. Jom Hebat Mega tu amende pulak?

Ternyata siapa yang tak tahu pasal Jom Hebat Mega pasti rugi. Nak tahu apa tu Jom Hebat Mega?
 Jom Hebat Mega adalah acara tahunan geng kami, pengedar Shaklee yang berkumpul untuk saling memberi inspirasi sesama kami. Master Zainul dan Master Lyna adalah upline hebat yang telah menyatukan kami di Jom Hebat Mega 2014.

Ape ke benda yang best sangat Jom Hebat Mega ni sampai jauuuuhhhhh lagi FANTASTIK dari Jom Heboh.


Ada 7 sebab yang ramai tak TERDUGA.
Anda akan setuju JOM HEBAT MEGA lebih hebat dari JOM HEBOH lepas baca 7 sebab di bawah.



sumber gambar blog ilham family sihat
1. Penganjur kami adalah Jutawan Shaklee

Ehem. Abislah pecah rahsia Master Zainul dan Master Lyna. Pandai-pandai je saya buat cerita kan? Tak percaya? Boleh terjah dan interview mereka di group iReach, group yang di asaskan oleh Master-master ini.

Klik di sini --> Group FB iReach

Eh, tak boleh masuk? Oh..MAAF
Lupa nak bagitahu. Ia khas untuk downline susur galur mereka sahaja.





sumber gambar blog fazillahabdulghani
2. Special untuk jutawan dan bakal jutawan Shaklee

Kalau Jom Heboh boleh dihadiri segenap lapisan masyarakat, Jom Hebat Mega ini diadakan sangat special untuk jutawan dan bakal jutawan Shaklee sahaja. Ada di antara yang hadir pakai baju sempoi, tudung bawal takde jenama apatah lagi tudung Bokitta, mungkin yang tiada handbag jenama malahan backpack..tapi income bulanan cecah 5 angka. Fuh. Keajaiban dunia yg tak terungkap.





sumber gambar : momsavenues.com
3. Perkongsian info setanding program motivasi ribuan ringgit

Takde yang keluar dari program ini dengan rasa penat dan letih macam pergi Jom Heboh, tetapi mereka keluar dengan semangat MOTIVASI baru, membara. Berapi-api. Mana mungkin tidak, jika semua info dan ilmu yang dikongsi setanding menghadiri program motivasi berbayar ribuan ringgit. 

Pengalaman seorang cikgu manage masa di antara kerjaya paling MULTITASKING di Malaysia dengan business Shaklee. Seorang cikgu juga merangkap kerani, pegawai sukan, pegawai pendaftar, pegawai IT, pelukis mural, pengadil sukan, pengiring pertandingan dan macam-macam lagi (suami saya juga cikgu)..tapi masih boleh mencapai income 4 angka dengan Shaklee. Satu lagi keajaiban dalam Jom Hebat ini.




sumber gambar: auravitamin.com
4. Ada selebriti tapi bukan untuk menyanyi

Jom Heboh ada pentas nyanyi beserta selebriti, Jom Hebat Mega juga ada pentas dengan selebriti terkenal tanah air.. Tuan Amin Idris. Penulis faveret buku Magnet Diri ini benar-benar magik dalam 'menambah api' dan semangat kepada semua jutawan Shaklee yang hadir dalam Jom Hebat Mega ini. Peserta sangat terhibur dan tak kering gusi dengar perkongsian beliau.




sumber gambar : auravitamin.com
5. Ada Forum KAIN PELIKAT.

Eh, dah macam Raja Lawak pula bunyinya. Forum khas perkongsian suami-suami dalam support bisnes istri. Tak dinafikan kebanyakan yang aktif sebagai pengedar Shaklee adalah geng isteri, tapi SPECIAL FORUM ini benar-benar memberi semangat kepada isteri mendengar bagaimana suami-suami menyatakan sokongan mereka untuk sama-sama maju dalam bisnes Shaklee




sumber gambar : auravitamin.com
6. Perasmian group hebat iReach.

iReach? Apa tu?
Group ni dah lama wujud dengan nama lain, tetapi untuk memberi fungsi yang lebih dalam group khas bawah Master Zainul dan Master Lyna ini, ia dibuat rebrand kepada iReach. Sebutan sahaja dah beri motivasi..

I (saya).. Rich (kaya)  ---> JUTAWAN

tapi sebenarnya ia mempunyai makna jauuuuuuhhhhhh lebih hebat. Fuh.

i : Saya/Aku/I

- R: Respect.Hormat menghormati

- E: Excel. Cemerlang

- A: Able. Serba-Boleh

- C: Care. Ambil Berat/Ambil Peduli

- H: Humble.

Haaaaaa..... hebat tak?
Kitorang diberi nama dan nafas baru untuk lebih meningkatkan KOMITMEN dalam bisnes dengan mempunyai gelaran ala-ala engineer gitttewww.

iR Ida Fadliza (woho. bangga tau!)

Apa bestnya group ni? Kami ada pelbagai sumber untuk belajar maju dalam bisnes ini. Kami ada sumber dan diajar bagaimana dengan duduk depan komputer sahaja, bisnes kami mampu capai unexpected income. Tak boleh reveal banyak-banyak.. Nak tahu, kena JOIN kami jadi ahli.



sumber gambar : auravitamin.com
7. 'Tambah duit', bukan buang duit

Jom Heboh ada pelbagai gerai jualan yang ada promosi hebat, sampai tak sampai hati kalau tak beli..tapi kami di Jom Hebat dapat 'tambah duit' yang berganda-ganda. Mana taknya, pelbagai tips ganda income dikongsi dalam Jom Hebat Mega ini. Semangat berganda, ilmu motivasi berganda, kasih sayang sesama suami istri berganda. Hamboi, semua benda bertambah-tambah la, bukan duit aje.



Tak rugi kalau anda tak join.
Tapi anda TERLAJAK UNTUNG kalau join kami, susur galur iReach ini.

Obses dengan group ini? --> Silakan untuk anda fikirkan apapun tentang kami..
JANGAN TERKEJUT jika dapat tahu ada ahli dari group lain merayu-rayu untuk masuk group ini kerana istimewa dan special yg tidak dijangka.

Join Kami semurah RM75.
namun anda dapat tips yang banyak dan teristimewa.
hubungi saya HARI INI.
iR Ida Ifaz --> 019-3816167
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...