Friday, April 18, 2014

Parut Stretch Mark yang Degil Boleh Hilang?

Stretch mark memang tidak nampak cantik pada kulit. Ramai antara kita sangat inginkan jika stretch mark ini boleh hilang. Ia sangat hodoh dengan jaluran kemerahan dan ungu dan biasa ada pada perut, peha dan mungkin payu dara.

Macamana wujud stretch mark?

Kulit kita boleh meregang dan fleksible, tetapi jika ada bahagian badan yang meregang dengan cepat, kolagen pada kulit yang mengikat sel kulit akan terganggu. Sebab inilah terbentuknya stretch mark. Stretch mark biasa wujud pada kulit wanita hamil, tetapi ia juga boleh wujud pada orang yang terlebih berat badan atau obes.


Ada juga wanita hamil dan telah melahirkan anak, tetapi stretch mark pada badan tidak hilang. Kekal dan 'degil' untuk dihilangkan. Mereka cuba makan pil, dan sapu pelbagai krim dan minyak tetapi ia tetap ada. Ia menambah stress dikalangan wanita yang semulajadi inginkan kulit kembali menjadi cantik seperti asal.


Ada ke cara paling baik untuk hilang stretch mark?

Ya. Produk Shaklee boleh membantu.

Jom baca apa kata rakan kita yang berjaya ini.


Wah. ia satu berita baik!

Pengambilan ESP Shaklee boleh bantu pudarkan stretchmark.


Apa tu ESP Shaklee? 
ESP Shaklee adalah sejenis minuman protein berasaskan soya dari Shaklee. Ia adalah Hot Seller Shaklee dan menjadi rebutan ramai kerana banyak kelebihannya.


Bagaimana ESP boleh bantu hilangkan parut Stretch Mark?
ESP adalah sejenis minuman protein. Protein penting untuk pembinaan sel pada badan. Ia juga sangat penting dalam pembentukan kolagen kulit (tisu penyambung kulit) dan memulihkan parut stretch mark yang hodoh. Maka, kesan stretch mark akan hilang, dan kulit kembali cantik seperti biasa.


Berapa Harga ESP Shaklee?
Hanya RM160 setin dan tahan lebih kurang sebulan setengah jika diambil setiap hari.

BERMINAT?
SMS / Wassap 019-3816167 (ida) 


dan seluruh Malaysia (melalui pos)
SMS dan Watsapp : 0193816167
FB : Ida Ifaz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...