Tuesday, November 11, 2014

Satu-satunya Cara Elak Baju Bau Hapak Walaupun 2 Hari Tidak Bersidai | Pengalaman Sendiri

Tak bersidai 2 hari?
Itu dah melampau kan? Tapi, jangan terkejut sebab sebenarnya ramai orang yang alami masalah baju hapak terutama bila tiba musim hujan.

Baju hapak memang tak best. Busuk sangat!
Tapi ada ketika kita tak boleh nak elak. Letaklah macam-macam pencuci dan pewangi, masih lagi berbau hapak sampai semerbak satu rumah.

Euww





Baju Bau Hapak : Pengalaman Sendiri

Saya salah seorang ibu berkerjaya yang sering alami perkara ini. Masa untuk membasuh dan menyidai adalah waktu malam. Tak sempat nak sidai pagi. 

Malam yang sejuk, baju pun lambat kering, bila bangun pagi, bau hapak baju yang disidai sampai rasa stress.

Stress sangat. 
Macam-macam cara dah saya buat. Keringkan bawah kipas, tukar sabun basuh baju. Masih tak membantu. Pilihan terakhir adalah basuh semula baju. Argh, membazir elektrik dan air kan?

Sehinggalah saya berjumpa Sabun Basuh Istimewa dari Shaklee:


Fresh Laundry Concentrate dan Soft Fabric Concentrate.




Kagum dengan Hasil Cucian

Pada awalnya, saya tidak mengetahui kesan superb dua produk pencuci ini untuk hilangkan hapak pada baju sehingga saya satu hari saya terlupa menyidai baju yang dibasuh sehingga ke petang. 

Seperti biasa, saya akan ON mesin basuh untuk basuh semula baju dan sesuatu yang memeranjatkan berlaku. Baju saya masih berbau sabun pewangi tanpa bau hapak. Sudah 8 JAM berlalu, baju tidak bersidai, tapi TIADA bau hapak.

Tiada bau hapak!

Saya tak percaya dan cium baju saya banyak kali, sungguh AJAIB.

Selepas itu, saya dah tak pilih sabun lain. Lagipun, Ia sesuai dengan saya yang tinggal di Pantai Timur dan akan berdepan musim hujan beberapa minggu lagi.

Saya dah tak perlu basuh semula baju saya

Saya tak perlu membazir air dan elektrik lagi.

Saya tak perlu stress dengan bau hapak baju.

Saya lebih gembira dengan pilihan saya sekarang. Fresh Laundry dan Soft Fabric Concentrate memang TERBAIKKK!



Keistimewaan Fresh Laundry Concentrate


Kebanyakan pencuci pakaian ada bahan kimia bahaya namanya Triethanolamine dodecylbenzenesulfonate.

Bahan ni bahaya, kalau kena kat kulit boleh beri kesan terbakar. Kalau dihidu boleh menyebabkan asma dan batuk.

Tetapi Fresh Laundry Concentrate sangat istimewa, TIADA bahan kimia ini. 




Keistimewaan Soft Fabric Concentrate

Soft Fabric Concentrate  boleh kalahkan pelembut cucian yang lain. Sangat BEST. Wangi dan Segar. Ia pekat, 32 auns boleh lembutkan 64 basuhan/cucian. Jimat kan?

Ia juga boleh bantu elak kedutan dan kesan melekat kat badan disebabkan oleh cas statik.


Anda wajib Cuba! Pasti gembira dengan HASILNYA.




Dapatkan Fresh Laundry dan Soft Fabric Concentrate  anda HARI INI!




Testimoni (update 2/1/2015)





3 comments :

nurul aziyana said...

best sabun ni.

Unknown said...

saya teruja nak try juga

Unknown said...

Ya betul tuh sis... sabut nih memang terbaik tuk pakaian yang di jemur tak mendapat direct cahaya matahari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...