Friday, November 7, 2014

Perkenal Shaklee di Program Mega Babywearing Pahang

"Pertama kali buka booth Shaklee. Sangat Best. "

Pada 1 November yang lepas, kami pengedar Shaklee Kuantan telah berjaya membuka booth memperkenalkan Shaklee kepada ibu-ibu muda yang menyertai Babywearing peringkat negeri Pahang di Taman Bandar, Kuantan. 


Babywearing tu apa?

Babywearing tu adalah pemakaian tempat dukung baby yang pelbagai jenis di pasaran. Babywearing sangat sesuai menggantikan stroller yang besar dan leceh untuk dibawa jika si ibu ingin membawa bersama anak ketika outing.

Mudah dan selesa serta anak akan rasa lebih secure dan selamat. 

Saya pun tak berapa mahir tentang babywearing walaupun saya dah guna ia hampir lebih 5 tahun, sejak anak saya yang ke 2. Saya hanya pernah cuba Ring Sling. 


Apa yang ada di program itu?

Ada macam-macam. Yang paling best bagi saya adalah demo pemakaian babywearing yang pelbagai di situ. 



Demo Pemakaian Stash (Hadapan)






Demo Pemakaian Stash (Belakang)




Anak-anak pun gembira sebab ada pertandingan mewarna. Arif bertemu dengan rakannya di sana, Haziq.






Booth Shaklee Kami 

Saya dan 3 orang lagi pengedar Shaklee Kuantan (Siti Norlida, Nurul Aziyana dan Suhailey) telah bekerjasama untuk membuka booth memperkenalkan Shaklee. 

Kami mengedarkan flyers dan memberi nasihat percuma kepada pengunjung program tersebut. 

Kami juga ada memberikan beberapa sample vitamin untuk mereka cuba dan mengalami rasa bestnya vitamin Shaklee ini. 







Respon dari pengunjung sangat mengujakan. Kami sangat terharu. Kami akan cuba mengembangkan aktiviti seperti ini lagi pada masa akan datang. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...