Monday, March 4, 2013

Mealshake berkesan menaikkan selera makan anak?

Hari ini saya sangat gembira kerana dapat berkongsi satu lagi kebaikan produk Shaklee iaitu Mealshake. Seorang customer call memberitahu berita gembira tentang anaknya. Anaknya berumur 6 tahun dan susah nak makan. Untuk kenyang, anaknya hanya minum susu.

Hanya beberapa hari selepas beliau mencampurkan satu sudu Mealshake ke dalam bancuhan susu anaknya, selera makan anaknya berubah. Beliau terkejut melihat anaknya mampu menghabiskan sebungkus nasi lemak walaupun sebelum ini, untuk makan sedikit pun susah. Alhamdulillah.

Sebenarnya, pengalaman ini juga saya lalui untuk anak saya, Muhammad Afiq. Afiq semakin berselera makan selepas bancuhan susunya saya campurkan dengan sedikit Mealshake. Dengan pengalaman ini, saya kini sangat yakin untuk berkongsi kebaikan Mealshake kepada semua.

Jom lihat beberapa testimonial lain dari ibu-ibu yang bijak.

Testimoni 1:


Testimoni 2:


Jangan terkejut melihat perubahan positif anak bukan sahaja menambah selera makan, malah kesihatan mereka juga semakin baik.

 Ya! Mealshake mengandungi nutrisi lengkap yang diperlukan oleh anak-anak kita. Protein, kalsium, vitamin dan mineral lengkap dalam satu bancuhan Mealshake yang lazat.




Saya adalah Shaklee Independent Distributor area Kuantan (penghantaran ke rumah)

dan seluruh Malaysia (melalui pos)
SMS dan Watsapp : 0193816167

FB : Ida Ifaz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...