Thursday, September 15, 2016

40 Tahun Penyelidikan Membuatkan Saya Tidak Ragu-ragu..

40 tahun penyelidikan tau!
=====

Ni gambar tahun lepas. 
Paket kecil tu adalah 'ubat' saya bila rasa badan kurang sihat. Lama dah tak ambil panadol. 

Selain Vitamin C, Nutriferon juga adalah pengganti panadol saya. Ia bentuk serbuk, mudah larut.

Saya pilih nutriferon sbb ia dibuat dari bahan semulajadi. 


Dr Yasuhiko Kojima buat penyelidikan sampai 40 tahun tau nak cipta bahan dari 4 ramuan botani:

 Ekstrak biji labu
 Biji Plantago
 Bunga Safflower
 Kuntuman bunga Japanese Honeysuckle
.
40 tahun tau!
Memang lama. Sebab tu saya yakin.
.
Anda juga perlu ada simpanan untuk boost imun badan, tak perlu tunggu sakit baru makan nutriferon.
.
Dapatkan hari INI!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...