Monday, July 9, 2012

Kesihatan Optimum

"Pagi tadi, akak bangun pukul 4.30 pagi.. mengurus rumah. Pagi tadi akak ambil vitamin-vitamin ni.. dan alhamdulillah, sampai sekarang masih rasa cergas"

Saya melihat jam. Pukul 12 tengahari. Wah, hebat! Saya juga mesti dapatkannya.

Kisah itu adalah hampir sebulan yang lalu. Seminggu yang lalu, saya telah mendapatkan vitamin-vitamin itu. Baru seminggu, saya makan dan hasilnya sangat mengagumkan. My daily life yang kadang-kadang memerlukan saya tidur lewat dan bangun awal, tidak menjejaskan aktiviti seharian walaupun tanpa minum kopi. (saya adalah peminum kopi tegar)

vitamin-vitamin itu adalah..

 

Gabungan-gabungan dari Shaklee ini sangat mengagumkan.

Vitamin C, B-Complex dan Vita-Lea.


 Kebaikan setiap satu dari vitamin-vitamin ini akan memenuhi entri seterusnya beserta satu TESTIMONIAL dari diri sendiri setelah seminggu yang mencergaskan. Alhamdulillah.

1 comment :

Ida Iar said...

Adakah akak itu adalah kak zarina??hihi..main serkap jarang aje teka ni. nway nice starting..keep up good work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...